0Berfin0 bende o kasılmalar 20li haftalarda başladı nst de çıkmadı. 1 haftadır falan sancım da var. Geçen hafta nst de sancı da çıktı ama o an gerçekten tatlı tatlı sancı geldi. Doktorum saat gibi düzenli gelecek aralıklar aynı olacak dedi ama kasılmayı mı yoksa sancıyı mı takip etmeliyim onu sormadım 😂 Cumartesi kontrolüm var gidince sorarım doğurmazsam o zamana kadar 😂 gerçi rahim ağzı uzunluğun iyi daha doğurmazsın dedi ama sürekli kasılma var doğuracakmışım gibi geliyor.