Gul1402 SBAA 34+2 den merhaba, Allaha şükür su anlik gayet iyiyim . Sadecee göbeğim büyüdüğü icin egilmekte cok zorlanıyorum
Ehjfjsjs SBAA 34+3 um bugün sabah kasik agrisi ile uyandım bide gribim sanırım usuttm gaz var çok fazla yediklerime de dikkat ediyrm anlamadım ağrılarım da alt tarafımda bazen oluyor yatakdan kalkarken filan
minikmucizemm__ SBAA 33+3 haftadayim özellikle geceleri kramplar giriyor karnıma sırtıma uyku tutmuyor iyice agirlastim 🥲