Kubar bana 16 da söylediler. Cihazları kötü oluyor genelde ozeldekiler gibi gelişmiş değil ve kesin görmeden söylemek istemiyorlar. Ben 12. Haftada sorduğumda bu haftada tam belli olmuyor tahmin ediliyor sadece iki ihtimal var zaten onda da mesela erkeğe benzetsek sonra kız olarak kesinleşse bu sefer erkek demiştiniz biz hazirliklara başladık nasıl değişir diye bize soyleniyor hastalar o yüzden kesin görmeden söylemiyoruz demişlerdi. Ben iki tane devlet takipliydim, üniversite hastanesinde soylediler böyle. İlçe devlette de genç bir doktor vardı 13. Haftamda cinsiyeti görebiliyor musunuz bir tahmininiz var mı diye sorduğumda erkeğe benziyor pipi gördüm sanki ama kesin değil demişti 16. Haftada kesinleşti erkek olduğu üniversite hastanesinde