mervegunerr Kızlar selam yarın sezaryen olucam inşallah işlem öncesinde lavman yapılıyor mu acaba doktora sormayı unuttum
PapatiA mervegunerr hiç bilmiyorum canım ben normal doğum diye girdim yaptılar sezeryans döndüm 5 saat bekledim yemek yedım bısey yapmadılar Bida ama yemek yersen yaparlar sorar sana ne zaman yedin diye
Mummybaby mervegunerr yok canım olmuyor 12den sonra bir şey yenilip içilmemesi lazım onu da söylemişlerdir zaten
mavideniz9696 ifo ay ne biçim bir soru sormuşsunuz kadın yarın Doğuracak sorulacak en son soru bu soru
mervegunerr PapatiA çok teşekkür ederiim en son katı 9da yedim 12ye doğruda bi su içtim umarım yapılmaz
adelroza ifo 😀😀 ifo daha düzgün bi şekilde sorabilirsin mesela şu bende olacak korkuyorum sen korkuyor musun ?
mervegunerr ifo 39 haftalığım bence sizde pozitif olumlu şeyler düşünün bebeğinize kavuşucaksınız stres yapıp en güzel gününüzü zehir etmeyin kendinize