Ben 34+3 hamileyim kız çocuğuna bende genelde erkek Belirtileri vardı kusms yok tatlı aşerme rahat gebelik vs adet bende başlarda pek bir belirti yoktu adet günüm bile gecikmemişti henüz test yaptığımda sadece yerleşme kanaması mı acaba diyip test yapmıştım 3 - 4 gün vardı adete iki çizgi çıkmıştı sonra hemen kan testi vermeye gitmiştimm🥹