SBAA doğumdan önce öylesine manuel almıştım hem fiyatı uygundu hem yorumları iyiydi diye. bebeğim meme emmedi manuel de kullanamadım işkence gibiydi ben ne yapacağımı çözene kadar bebek sarılık oldu. eller serbest pompa aldım ikili hala onu kullanıyorum. tavsiyem şu, süt kaşığı al ilk birkaç gün emmezse zaten elinle bile sağsan kaşıkla verirsin o sırada düzgün bi pompa alırsın. emerse de boşa para harcamamış olursun süt zaten başta çok oluyor bebeğe göre vücut kendini ayarlıyor zamanla