Bisaderuya PapatiA bende bugün 10. Haftaya girdim mide bulantısı Reflü ve gaz sancılarım oluyor maalesef
PapatiA mom_51 ervo peki bir belirtiniz varmı ben buraya da yazmıştım ilk zamanlar bildiğin kasık ağrısı yaşadım oda geçti geriye bısey kalmadı
mom_51 PapatiA benim arada midem bulanıyor ama aşırı koku hassasiyetim var. Kendi evim bana çok kötü kokuyor ama başkasının evi mis gibi kokuyor 🤣🤣 kaşık batmam yok sancım yok şişkinliğim çok görsen 4 aylık hamile dersin
PapatiA Bisaderuya mom_51 elif1453658_ tövbe yarabbim nazar etmim bende hiç biri yok sadece açlığa dayanamıyorum ama normalde de vardı bende bugün doktora gitcm sırf merakmdan normalde ay sonuydu
Bisaderuya PapatiA bende bu sabah gittim valla insan dayanamıyor 🙂 ben daha tekrarlayan düşük yaşadığım için belirtiler olsun kafam rahat olsun modundaydım biraz pertediyor ama 😅