kevsssi Merhaba yeşil alan nedir acaba doktor yeşil alan açalım dedi ama doğru düzgün anlatmadı bile devlet hastanesi doktorlarının suratından geçilmiyor çünkü
Eecr kevsssi poliklinikte dediyse yan dal olan bi bölüme gitmenizi istemiştir. Onu da söylemiştir size zaten
Deletedmom_290 kevsssi Yeşil alan Hafif yaralanma ve hastalık durumlarında yeşil alan birimi hizmet vermektedir. Sarı alan Durumu stabil olmayan ancak acil müdahale gerektirebilecek Kırmızı alan hayati tehlike taşıyan ağır yaralanma ya da ağır hastalık geçirme durumları ile ilgilenmektedir. Kırmızı alana dahil edilen hastalar en acil durumu hayati durum genelde ölmek üzere olanlar ağır vaka kırmızı alana alınır
demirrleydi_ kevsssi detaylı ultrason için randevu alabilmen için yeşil alan yani yan dala rahat bir şekilde randevu alabilmen için yeşil alan açmış sana kuzum doktor yeşil alan açmadan sen devlet hastanesinde detaylı ultrason için randevu alamazsın
kevsssi Eecr poliklinik, aylık kontrolümdeydim. 16. Haftada. Dedi 20-24 hafta arası detaylı ultrason garip garip ağzında yuvarladı yani tam anlamadım. Bizim hastanede de perinatoloji yok
kevsssi Eecr yok valla söylemedi bi özel doktor adını yazdı verdi bi yanındakine yeşil alan açalım dedi hiç doğru düzgün bilgi vermedi :(
Deletedmom_290 kevsssi yesıl alandan kayıt açtır demıstır acilden randevu alamazsan eğer normal kayıt açılıp normal hasta tedavısı yesıl alanda ağır vaka vs yok
gozde05 kevsssi bazı anneler triajla alakalı anlayıp o şekilde yorum yapmış. Fakat sizdeki durum bu değil. Poliklinik muayenelerinde dr yeşil alan açtığı zaman herhangi bir devlet hastanesinde muayene olduğunuz bölümün yan dalına muayene olabilmeniz için açılan alandır. Örnek vermek gerekirse kadın doğum anadal polikliniktir ama perinatoloji yan dalıdır. Sizlerde şuan yeşil alan açıldığı için perinatalojiye randevu alabilirsiniz aksi takdirde anadal muayenesi olmadan yandal muayenesi ve randevusu alamazsınız. Devlette ilgili haftanız için randevu alıp detaylı usg yaptırabilmeniz için söylenmiş.
Eecr kevsssi perinatolojiden randevu alabilin diye yeşil alan açmışlar. Onu doktorunuz yapar zaten, siz 182 den randevu alabilirsiniz artık. Yakınlardaki devletten yararlanamayacaksanız, muayenehaneye gidecekseniz gerek yok
bebeklerim__ kevsssi kuzum perinatoloji için yeşil alan açması gerek sana yani o bölümden randevu alabilmen için detaylı sadece peronoloji yapıyor ya o yüzden
edabolukbasi3- Deletedmom_290 bahsettiğin yeşil alan o yeşil alan değil, doktorun açtığı yeşil alan uzmanlık gerektiren bölüme randevu açmak yanlış bilgi verme
Deletedmom_290 kevsssi mecbur açıyor kayıt açmak zorunda her hangı bır kan falan versen barkodla gıdıceksın kan vermeye dırek randevu sıstemıyle sadece doktor muanesı olursun sana barkod vercekler randevu günü ıcın yada kan vereceksen onun ıcın göndere bılır barkodun yoksa
kevsssi demirrleydi_ a öyle mi teşekkür ederim bizim şehirde de o bölüm yok çevre illerden açtırdı o zaman.
demirrleydi_ kevsssi rica ederim evet açtığı yeşil alanla istediğin hastanede randevu alabilirsin bazı bölümlerde doktor yeşil alan açıp yönlendirme yapmadan gidemezsin perinatoloji endokrinoloji romatoloji vb bölümlerde doktor yönlendirmesi gerekli
kevsssi Deletedmom_290 şimdi anladım canım teşekkür ederim keşke doğru düzgün anlatsalar da bizim de kafamız karışmasa
Deletedmom_290 kevsssi doktor yazılarıda anlatım tarzlarıda kendı dalında anlaşılır aslında Sdce Bız bılmedımız ıcın anlamıyoruz yazdığı yazılarıda mesela kendı aralarında anlıyorlar onlarınkı tıp dili dıyelım Bızde arastrarak ogrenıyoruz bı çok hastalığım garıp garıp ısımlerı var oturup bunu tane tane anlatamaz senınde anlamıcagını dusunmemıstıe keşke orda sorsaydın o sana detay verırdı ben anlmadım ne ıcın deseydın solerdı yada orda her hangı bır gorevlıye sorunca yonlendırme yapar zaten
kevsssi Deletedmom_290 canım benim hızlı hızlı gönderiyorlar sormaya fırsat vermeden yoksa detaylı Sormaz mıyım. Hemen sıradaki hastanın ismi söyleniyor o giriyor karmaşa oluyor yani