bluemom24 0904Bahar- kendi doktorum yaptı çarşamba günü bi sorun görürsem perinatolojiye gönderirim demişti çok şükür sorun çıkmadı
Nisanmomy 0904Bahar- Perinatoloji doktoru genelde yapılıyor. Allah korusun bir risk olduğunda doğuma kadarburada takibiniz yapılıyor
brokenangel35 Peritonoloji doktoruna gitmiştim kendi de bakmisti ama benim gebeligim sıkıntılıydı o sebeple kendisi beni bir Peritonolojiye yönlendirmisti cok memnun kalmıştım