Yesimmmmi üst arka dişim dolgusu kırıldı şişti yanağım gözümede vurmaya başladı ağrısı beni mağfetti karanfil yağı sürüyorum fayda etmiyor parol içince iki saat iyi oluyor Allah aşkına kaç tane içebilirim parol hamileyim 35 haftalığım 🥲🥹🥹🥹
Suyusevmeyensusamuru Yesimmmmi sarımsak iyi geliyordu bana. hamileyken aynı durumu yaşadım ne yapsam faydadızdı isterseniz deneyin
atesvesu Yesimmmmi röntgensiz çekim yapılabilir diş Hastanesi’ne gittin mi hiç doktorun onay verirse diş çekimi yapılabiliyor lokal anestezinin bir zararı olmuyor ilk gebeliğimde 4.ayimda dolgu yaptırmıştım doktorumun izni ile
atesvesu Yesimmmmi ben buz aküsü de koyuyordum dış tarafa uyusutuyor ağrısı hafifliyor deneyin inşallah işe yarar size de
Mummybaby Yesimmmmi canım bu kadar çekeceğine doktora gitsene diş ağrısı çok çok zor. Bebeğine hiç bir zarar gelmeden tedavi olabilirsin
ezoocum Yesimmmmi vallaha benim de dolgum düşmüştü kanal tedavili dişim şişti iltihap yaptı doktor antibiyotik verdi 31 haftalıktım doktora gidin siz bence
masalinnannesi Yesimmmmi muhtemelen once ilac kullanmanız gerekiyor hamilelikte güvenli antibiyotikler var agriyi cekmeyin dr gidin
ezoocum Yesimmmmi olmaz merak etmeyin iltihap daha kötü etkiler bebeği antibiyotikten ben de kullandım mecburen
Gzmadymn Sumak karanfil limon tuzu kaynatın gargara yapın,zeytinin çekirdeğini çıkarıp dişinize koyabilirizsiniz,buz uygulayabilirsiniz yanağınıza ve bence hastaneye gidin ağrı çekmeniz bebeğide strese sokar sizide yorar inşallah biran önce ağrınız geçer 🙏🏻