remse46 öncelikle sakin olun böyle stres yaparsanız hiçbir şey olmaz.
Doğum kontrol hapı bırakınca genelde 7 gün içinde regl olunuyor. Ben hormon tedavisi için kullandığımda 5. Gün oluyordum. Sizde bir şeyler ters gitmiş sanırım 13 gün olduğuna göre.
Önce idrarda gebelik testi yapın sabah eğer negatifse doktora gidin belki kist vardır veya başka bir şey. Buraya yazıp hiçbir şey elde edemezsiniz.
Ben 2 sene önce kürtaj oldum hala olmadı sizin kadar stres yapmıyorum doktor ilaca başlayalım dese de ben az daha beklemek istiyorum. Stres her şeyim başı regl gecikmesi, gebe kalamama her şey yani.