Minkowski07 Kızlar geçen hafta doktora gittiğimde 20+3 haftalıktım doktor detaylı zamanın gelmiş diyip detaylı bakmaya başladı kafasını göbeğini omurgasını vs ölçtü sonra böbreklerine baktı iki böbreğinde genişleme var dedi 6 mm sonra bir an da cihazı bıraktı 2 hafta sonra tekrar gel şuan tam net göremiyorum bebeğin pozisyonundan dolayı dedi ve ben tedirgin oldum noldu kötü bişey mi var hocam neden bir an da bıraktınız dedim hayır kötü bişey yok için rahat olsun sadece bebeğin pozisyonu şuan uygun değil kalbine vs bakamıyorum dedi böbrekleri içinde korkulacak bir genişleme yok hafif sınırda 2 hafta sonraya net belli olur o zaman tekrar gelin dedi ve ben hala tereddüttteyim bir anda öyle bırakması şüphelendirdi özel kliniğe gidiyorum acaba tekrar para alabilmek için mi bakmadı anlamadım
cicekanne8 Minkowski07 bebeğiniz erkekse eğer erkek bebeklerde sık görülen bir durum, ilk oğlumda bende yaşadım aynısını ama doktorum bir sorun ifade etmediğini söyledi 🙏🏻
Daisyy000 Minkowski07 İlk oğlumda vardı,4aylikken sünnet yaptırdık, 5.ayda genişleme kapanmıştı. Şimdi 2.oğluma hamileyim onunda sol böbrekte 7mm var
Ceku256 Minkowski07 genelde erkek bebeklerde oluyormuş benimde kızımda detaylı ultrasonda sağ böbreğinde 5.6 mm genişleme vardı. İlerleyen haftalarda ultrasonda görünmemeye başladı doğum yaptıktan sonra ilk kontrolde ultrason istedim. Her şey normaldi genişleme yoktu.
papatya055_ Benımdd vardı oranları kaçtı hatırlamıyorum doktor bana gecebılır gecmeyedebılır dogunca anlayacağız dedı. Doğru kontroller yapıldı sıkıntı yok dediler
Minkowski07 Daisyy000 genelde erkekler de oluyor demekki benim oğlumda böyle bir sorun yoktu şimdi kızıma hamileyim
Ezgi0808 Benimde ilk oğlumda vardı 2 yıl sadece takipli kaldı, sonra normal ölcülere döndü. Şimdi 2.oğluma gebeyim 36 haftalık buda üst sınır 7mm şuqn 7.5 mm imiş. Bi problem yok dediler muhtemelen takip edilecek bir süre