Kızlar kızlar, bebeğim son 3 4 gündür sürekli aç doymuyor sanki ve mama takviyesi veriyorum bi kere gece bi kere de gündüz olmak uzeri, saat başı emziriyorum ondan mi sütüm gelmiyor yada yenilenmedigi için yetmiyor sinirden üzüntüden oturup sglivsm artik iyice strese giriyorum yemediğim şey kalmıyor bu hemen hemen 3 gündür kakasını da yapmıyor normalde günde 3 4 kere kakasını yapardi azar azar 6 7 belki 8 kere de cisli bez çıkardı gerci cisli bezi çıkıyor bu kadar bu doyduguna işaret mi hani doymazsa yapmaz degil mi? Benim üstüme bilgi atın arastirmaktan beynim sulandı artik esim bi yandan bakiyor ben bi yandan iyice strese giriyorum ne kadar zormuş meğersem annelik🥹