seydaatac benim b12 ve demirim düstü taa 28. Haftaydi, ve hic kontrol etmemişlerdi hacettepede ben saglik ocaginda baktirip öğrendim. Sonra hacettepeye gösterdim hamilelikte vermiyoruz demir b12 yeter sana doğurana kadar dediler. Ve ben halsizlik yaşıyordum nasıl doğurana kadar yetecekti anlamadım. Şehir hastanesine gittim, ilk sorduklari sey d vitaminine demire basladin mi oldu…. Onlar başlattı da kendime geldim ve çok önemsiyorlar bunu orda hacettepenin tam tersi yani. Sonra bir kere de hacettepede nst baktilar hemsireler dövecek gibi davrandi çok gerildim. Bilkentin doğum odaları filan bireysel ve eşler de girebiliyor yanına sancı sırasında benim çok hoşuma gitti. Hacettepenin doğumhanesi çok kasvetli ve sancı odasında yalnız oluyorsun sonrasında az sayıdaki tek kisilik odalardan boş olan yoksa eşin refakatçi filan da olamıyor. Ama mesela sezaryen kararı verilirse Bilkentte hangi doktora düşeceğin çok belirsiz o konuda Erdem hocaya daha çok güveniyorum, muayeneleri filan da daha sağlıklı geliyor bana, bilkentte hep asistanlar var aynı gün bile olsa çok farklı veriler cikabiliyor asistanların ölçümlerinde