Sosyallanne33 Da-s canım her zaman deil ama arada bazen sağ bazen solda kasıkta batma gerilme hissi oluyor doktora sorduğumda her gebede olur rahim büyüyor Oyüzden dedi çok uzun sürmüyor ve aşırı bir ağrı diyemem akıntım çok olmuyor ama su gibi küçük ıslaklık haliyle oluyor o da her gebede var genelde şuanlık iyiyiz çok şükür gün sayıyoruz 23+3 olduk sizin kaç oldu ? Serklajı da 17 haftalıkken olmuştum
Da-s Sosyallanne33 teşekkür ederim. Korkudan sürekli kendimi dinliyorum akıntım kasık ağrım oluyor bu aralar endişeleniyorum
idfhatice Bende serklaj oldum ağrıdan çok kasılma vs hissediyorum bazen de karnım şiş gibi geliyor 26+5 haftalığım 25 haftalık iken oldum bende