Merhaba arkadaşlar şu an 12+4 gebeyim ve idrarimda biraz enfeksiyon çıkmıştı bu gün hep sol böbrek hizamda ağrı oldu hala da devam ediyorum chatgbt ye sordum attım tahlilleri fakat oda böbreğe ağrı yapacak kadar enfeksiyon olmadığını söyledi gebelikte rahim büyüdüğü için böbreği sıkıştırıp ağrı yapabilirmis sizlerde böyle bir olay oldu mu yaşayan önerisi olan yardımcı olabilir mi