Kızlar bende pcoslayım 4 Ekim ovülasyon testi yaptım 2 koyu çizgi çıktı o günü değerlendirdik 5 Ekim birdaha yaptım silik çizgiydi o günüde değerlendirdik. Ağrılarım oldu kasıklarımda iğne batar gibi o günden bu yana hala devam ediyor belim ağrıyor 15 Ekim yani bugün gebelik testi yaptım erken sonuç veren negatif çıktı 😔 adetim 21 Ekim