aysegulllllllllll2727 Kızlar 15 haftalıkken gittiğim doktor kız dedi şuan 17 haftalığım doktor erkek dedi böyle bi şey başına gelen var mı
Papatya05_ aysegulllllllllll2727 benim doktorum 12. Haftada cinsiyeti görmedi ama kemik yapısı kıza benziyor dedi 17. Haftada kız dedi 13. Haftada fetal dna yaptırdık kız çıktı aslında doktor yapıdan bile anlıyor kız mı erkek mi olacağını
1kovakizi Bennn doktor ilk kız dedi sonra erkeğe benzetti ama gördüğü kordonmuş meğerse sonuç olarak ilk tahmin doğru.detaylıyı bekleyin garanti sonuç için