Ayten01 Bebeğimi iki ay önce kaybettim doktor bana 6 ay sonra düşünebilirsin dedi ben kontrollü ilerleyeceğim ama 6 ay çok kısa olurmu 6 ay sonra hamile kalan sıkıntı yaşayan yada sıkıntı olmadı diyen varmı sezaryan doğum sonrası
Daisyy000 Ayten01 Bi tanıdığım 3 ay sonra kazara hamile kaldı. Bazı doktorlar aldırmasını tavsiye etti dinlemedi. Sorunsuz bir hamilelik ve doğumla bebeğini kucağına aldı
Merve_3300 Ayten01 6 ay kısa bir süre aslında.dikisler zorlar muhtemelen karnınız çok büyürse baya bi iyileşsin bence
kbradrn1 Ayten01 ben sezaryan doğum yaptım bebeğim 4 aylık tı hamile kaldım ama doktorlar tepki göstermedi yani genel olarak herkese tehlikeli ara ver diyorlar ama ben üst üste sezaryan olupta çocuk getiren gördüm bünyeye bağlı vücudunuzun yapısına
Havin49_ Ayten01 bence doğumla berbaer 1.5-2 sene kadar ara olsa sizin için daha iyi olur toplanmanız açısındna
Baahaar Bende merak ediyorum bende 2 ay önce kzımı kaybettim sezaryen oldum. Banada 6 ay dedi ama nedense uzun geliyor banada. İnşaAllah Allah bizede nasip eder sağlıklı bebekler
Akdagece Baahaar bn canim 5 ay sonra kaldim suan 6 aylik hamileyim bnde kizimi kaybetmistim ardindan 5 ay sonra hamile kaldim hafif dikis agrilari oluyo ama zorlamiyo
Baahaar Akdagece başınız sağolsun,inşaAllah sağ Salim sağlıklı bişekilde kucağına alırsn. Doktor bişey diyormu dikişler için
Ayten01 Akdagece hepimizin başısagolsun Rabbim bu evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım sende trombofoli testi yaptın mı pıhtılaşma felan çıktı mı sen de önlem alındı mı şimdi bebeğin için
Akdagece Baahaar yok bisi demedi sadce ic dikislerim erimemis daha o agri ypiyo bebek buyudkce baska skntmz yok bu arada sizin de basiniz sagolsun🥰
Akdagece Ayten01 yok canim bebekte kromozomsql hastalik vardi tasamlan bagdasmayan ondan dolayi kaybettim ben cok zor oldu ama atlatiyo insan
Akdagece Ayten01 ilk baslarda perinatoloji bakiyodu detaylidan sonra norml kadin dogum doktruna gctm onlarda sorun cikarmdlar
Ayten01 kbradrn1 doğrudur benim ilk çocuğum bu durumdan çok etkilendi eşimde bende zaten Rabbim kimseye yaşatmasın. Ama o sürekli kardeş gündeme getirdiği için çok istiyorum zaman bir an önce geçsin sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin isteyen herkese kimseye aratmasın 6 ay kesin bekleyeceğim ama korkuyorum çok kısa zaman diyede bir yandan
kbradrn1 Baahaar şuan oğlum 7 aylık şuan 4 aylık gebeyim rahat sorun yok şuanljk korkulacak bsy değil
Akdagece Benim suan cok karnim da yok belki ondan dolayi da cok fazla zorlanmiyo dikisler aci oluyo ama arada