Meral_63 songul11 ben de turşu yiyorum hepsi ödem ama canım istiyor ekşi yiyince tatlı da istiyor canım bebeğimiz ağzının tadını biliyor 🤣
Busraaaakkk songul11 Bende 17+4 oldum ama arada balon patlaması gibi şeyler hissediyorum bebiş hareketi mi değil mi hiç emin değilim
zeynepsahiin Bizde 19+5 olduk hiç hissetmedim hareketlerini tedirgin oluyor insan inşallah hissederiz bir an önce 🙏