Herkese iyi akşamlar son zamanlarda belimde çok şiddetli ağrılar oluyor ve karnımın üzerinde de aynı şekilde kasıklarımda da baskı var ama kaşık ağrım o kadar şiddetli değil.Bi yandan bir an önce bebişimin gelmesini istiyorum ama bir yandan da korkuyorum ilk hamileliğim bu yaşadığım belirtiler doğumun yaklaştığını mı gösteriyor acaba