dailymom Hanımlar engel olamıyorum sıklıkla olmasada eltim, görümcem yada istemediğim kişiler karnıma dokunuyor enerjileri geçer mi siz inanıyor musunuz bu tarz düşüncelere
busebasaran06 dailymom hayır inanmıyorum sen nas felak oku dokunduklarında hiç bir şey olmaz inşallah
Papatyaaam1 dailymom ay ben ınanıyorum ya esımın sevmedıgım bır kuzenı vardı ve aslında kaynanamda var çok ta uzakta aramadım onlara dokununca bebegım sanki hareketlerı duruyor gıbıydı bıryerde de ızlemıstım bır doktordu sanırım hatırlamıyorum karnınıza dokununca bırısı negatıf enerjısı bebeğe gecermıs o yüzden bende dokundurmadım
Deletedmom_290 dailymom bebek baba dokununca bıle hıssedermiş oyuzden ellemesını ıstemem kımsenın sevmemde gobegı elleyonce ne oluyor sankı karnımın ıcınde bebek tenıme temas etmelerı çok saçma enerjı konusuda dokununca zarar gelmez. Ama düşünceye nazar değer ole dokundu Dıye enerjısı çocuğa gectı Dıye bısı yok nazar duası okuyum dokundurmayın çok saçma yanı bebek doğmamış karnına temas edınce bu ınsanlar ne anlıyor çok meraklıysa doğursun kendı bıtane
dailymom busebasaran06 okudum valla hemen insanların niyeti her zaman iyi olmuyo maalesef çokta samimiyetlerine inandığım insanlar degil
dailymom Merve_3300 eed21 Babyboy3 sizlerde haklısınız öyle derler ya hani bende rahatsız oldum haliyle olumsuz hiç bişeyi çekmek istemiyorum valla
Deletedmom_290 dailymom hamılelıkte popom buyudu Dıye bır arkadaşım bana dokundu buyumus Dıye Tokat attım o reflexle böle salak salak temas etmelerı çok saçma yanı olur olmadık şeylere