Elfidanur Kızlar midem şişti bugün 4.kullanısım birde afedersınız büyük abdestte siyah renk oldu normal mı yan etkı mı suan korktum yanı 😞
0Berfin0 Elfidanur siyah renk olması normal canım ama eğer ki mide ağrın çok oluyorsa doktoruna söyle değiştirsin. Bende aşırı ağrı oldu söyledim başkasını verdi o daha iyi geldi bana
Elfidanur betulmommy 0Berfin0 Kızlar içimi ferahlattınız zor sabah ederdim valla suan ıcmedım akşam olanı sabah sağlık ocağını da arayıp sorayım bunun yanı sıra bırgunde 4 tane içiyorum demır ilacıyla beraber magnezyum balık yağı demır birde d vitamını
Elfidanur busebasaran06 yarın yıne sağlık ocağını arayıp sorayım bugün oldu bırden korktum karnım sıstı
Elfidanur Zelis_ozdrgn ferrum housmann 100mg/5ml şişe şeklinde küçük bir sabah bir akşam portakal suyuna katıp ıcıyorum ay normal dımı ama
0Berfin0 Elfidanur herkes farklı farklı vitaminler kullanıyor canım kimi d yi damla olarak kimi hap olarak ona takılma sen hiç
Nisanmomy Elfidanur evet koyu abdest yapılmasına neden oluyor. Ben demir ilacını uyumadan önce alıyorum ve gün içinde mümkün olduğunca fazla su tüketmeye çalışıyorum
Papatya05_ Uyumadan önce içip uyuyorum siyah oldu dışkı rengi bide bana sabah akşam dedi özel bi kan ilacı vardı onu sabah akşam da devletin verdiğini alıyorum
mrserdogan12_ Elfidanur ben erbatabın demir ilacını aldım doktoruma sorucam tabiki ama hamilelikte güvenle kullanılır diyo içeriği temiz sizde deneyin belki kabız yapmaz 🙂