23041988 Bu cuma 15 hafta olcam gitsem cinsiyet dermi 11+4 de söyledi cinsiyet ams erken diyor herkes degişir diyor birdaha git büyük haftada kafam karıştı
gokcenugz 23041988 benim 12 de tahmin etti erkek diye ama bu haftalarda yanılma çok oluyor sizi yanıltmak istemem dedi. 14 te gittim göremedi maalesef bebeğin pozisyonundan dolayı. Haftaya tekrar gideceğim 16 yı geçmiş oluyor umarım görür 🥹
cylnboran04 23041988 bende 15 ekimde gıdıcem o zaman 15+3 haftalık oluyoruz kâğıda yazdıracam bellıyse
Havin49_ 23041988 ben oğlumu devlet de 20 haftalık öğrendim hep göstermiyor diyordu detaylı ultrasın da hemen gördüler 14 haftalık bu gebeliğimde doktor yüzde yüz erkek dedi devlete sordum çarşamba günü 17 haftalık daha erken zaten 2-3 haftaya detaylı ultrason var deyip geçiştirdi
23041988 @gokcenugz perintolojı bölümü mü dedi yoksa normal kadın dogum mu bana perintolojı bölümü net kız git partini yap dedi ama herkeste çok erken değişir diyor
gokcenugz 23041988 kadın doğum doktorum söyledi ama kendisi çok eski ve deneyimli bir doktor. Ama tabiki netleşmesini bekliyoruz. Perinatalog dediyse doğrudur onlar çok daha uzman kişiler bu alanda yanıldıkları olmuyor
23041988 Doktor da öyle dedi ben dedıysem yanılma olmaz diye ams içimde yinede bir kuşku var bazıları 16 haftadan önce demiyor devlet diyor dogrumu acaba
nidosh 23041988 12de söyledi sonra 14te özele gittim demedi erken dedi yanılma ihtimali var dedi. Sonra 16da başka devlete gittim o da demedi
Pikacu6868 23041988 18. haftamda gittiğimde sordum baktı, ne söylendi daha önceden dedi 13. haftamda bir şey söylemediler dedim %98 kız dedi. 20. haftamda detaylı ultrasona gittim yine devlette, perinatolog kızımız olacak galiba dedi
Fatmanur_0416 23041988 ben 14 de özelde öğrendim 16 haftanın başında devlet de söyledi değişmemişti aynıydı cinsiyet