gokcenugz maviskokiz bir hemşire ve gebe olarak size önerim kesinlikle tüketmemeniz, canımız çekiyor evet ama riskli gruba dahil maalesef 🥹
Busraaaakkk maviskokiz Pişmiş sucuk yiyorum arada, sosis salam tarzı şeyleri gebelik öncesinde de tüketmiyordum zaten
Papatyaaam1 maviskokiz vallahı ılk aylarda o kadar çok dıkkat ettım ki sımdı artık yavaş yavaş canım ıstıyor kola ıcıyorum cıps asla yemeyın dıyolar ama bırazcık yıyorum sucuk sosıs de yumurtayla bırlıkte az olcak nefsım körelsin diye yıyorum
ikincibahar_08 Her gün olmayacak şekilde canim istedikçe yiyorum canım ben çoğu zarar 1 2 parçadan bir şey olmaz
BsBrc maviskokiz sucuğu bende çok severim hiç bi zaman tamamen yememezlik yapmadım ama biraz az yemeye çalıştım şuan 36+3 oldk çok şükür bi sıkıntı olmadı☺️ ama sosis salam yemedim
Yasee51 Sucuk iyi pişirip yiyorum ama ayda 2 3 ancadır sosis de çok canım çektiğinde hamileliğin başında 1 2 kez yedim sonra canım çekmediği için yemedim bence tıka basa yemek değil de tadımlık olduğu müddetçe problem olmuyor
girlll Ben ne cips ne kola ne de sosis sucuktan vazgeçtim. Sonuçta canım çekiyor, kokusunu vs alınca da ister istemez dayanamıyorum. Ayrıca çevremde çoğu hamile dikkat etmeden tüketti bir sorun yaşamadı ben de yaşayacağımı zannetmiyorum. 🙄
Ozgemlym maviskokiz valla et aramam ama sucuk severim fermente olmamak kaydı ile güvenilir iyi bildiğiniz bir kasaptan sucuk abartmayarak yenebilir yıllardır hep aynı yerden kp yaptırır sucuğumuzu ama salam sosis normalde de tüketmiyorum zaten önermem o yüzden
Nisanmomy maviskokiz şu mesajı görene kadar hiç canım çekmemişti şu an sucuklu , kaşarlı tost istedi canım. Nereden çıktı karşıma 😀😀
Talentedmom maviskokiz sucuk neyse de sosis asla tüketilmemesi gerekiyor gebelikte değil normalde de sosis çok zararlı
mommycharlotte maviskokiz 18.haftadayım dün binada pişen bir sosisi o kadar çok canım istedi ki sosisli bir sandviç yedim karışık malzemeli. dayanamadım yani ama yarısını yedim sadece. sonra çok vicdan yaptım ama bir daha yemeyi düşünmüyorum nefsimi köreltmiş oldum. bazen dayanılmıyor gerçekten
nursenasu27 maviskokiz sossis asla yemedim ama sucukta benim de canım aşırı çektiği zamanlar oluyor sürekli olmasada ara ara tostun arasına koyuyorum öyle nefsimi susturmaya çalışıyorum😅