Zeyneppsimsek Doğum yapalı 45 gün oldu bunun 36 günü aktif kanamaydı sonra loşiye döndü ama hala loşi devam ediyor. İlk doğumumda 40 olmadan temizledim gusül aldım. Ama bunda hala devam ediyor. Başına gelen arkadaşlarım var mı? Doktora gitmek hiç istemiyorum :(
Ozgeliz Zeyneppsimsek Benimde doğumdan sonra yaklaşık 2 ay kanamalarım devam etti. Regl oluyorum sandım ama değilmiş iyi ki doktora gitmişim. İlaç verdi düzenlendi. Doktora görünmeniz iyi olur 🌸
Zeyneppsimsek Havin49_ ya namaza da başlamam lazım ama böyle olunca da Bi garip hissediyorum ama loşi akıntısı yani belli sarı pembe arası geliyor.
mysunshine1 Zeyneppsimsek 40 günden sonra kanama olsa dahi namaz kılabilirsiniz diye biliyorum ama her ezanda abdest almalısınız bi araştırın isterseniz
Zeyneppsimsek mysunshine1 evet özür oluyor :( ya acaba enfeksiyon mu diye düşünüyorum ama yani doktora da gitmek zor geliyor doğumdan sonra bi daha muayene olmak ürkütüyo