Dnzasil Merhaba arkadaşlar kanguru kullanıpta çok memnun kaldığınız bi marka var mı paylaşırsanız sevinirim
monica50 Dnzasil babyplus star aldım aşırı güzel çok memnunum. özellikle erkek bebekler için öneriliyor
ezoocum Chicco aldık biz memnunum ben ama bebeğim pek sevmedi tamamen şans eseri bazı bebekler seviyor içinde durmayı bizimki pek adapte olamadı ama kullanılan yine de 😅
Havin49_ ezoocum bi kanguru için çok pahalı değil mi ya ben 2700 fln vermem çocuğun sevememe istememe gibi durumları da var 😀