32 haftada çalışabilir aldım fakat 35 de mi 37 de mi ayrılmalıyım çok kararsız kaldım 😔 36 yı çalışırsam 29 Ekim haftasını yıllık izinle tamamlarım diye düşünüyorum fakat bu sefer kendime hiç vakit ayıramıycam tecrübeli anneler erken çıkıp dinlenmek mi 2 hafta 2 haftadır deyip devam etmek mi 😐