Edadeniz1055
Nasıl bu kadar emin konuşuyorsunuz?
Bu benim 2. Gebeliğim 3 yaşında bi çocuğum daha var ve vücudum tanıyorum.
Acile gittim kan idrar ve ultrasona girdim doktor var dedi kendim için değil ama burada bir sürü insan hamileliği ile ilgili birşeyler sorarak moral buluyor bu kadar bilmiş konuşmanız hiç hoş değil.