calis evham yapmayın ben de öyleydim bir de benim tüp bebekti ve kanamam vardı 15. Haftaya kadar doğurana kadar ne çektim bir ben bilirim bu evhamlılık yüzünden her hafta hastanedeydim hem hormonlar öyle 1 günde gitmiyor vücuttan zaten dua edin en başından doğurana kadar diş ağrısı çektim direkt dişlerimi etkiledi mide bulantım 7. Haftada başladı mesela göğüslerim şiş değildi 30. Haftada şişmeye başladı belirti aramayın kendinizde kendinizi boş yere strese sokarsınız bebeğiniz de etkilenir