40+4 oluyoruz yarın doktor doğumu ilk fitil+ suni sancı deneyecek olmazsa sezeryana alınacağız. Biraz morale ihtiyacım var:)) Çoğu kişi normal olmaz zaten suni hiç deneme dediler. Doğum seçimim için baskı yaşıyorum 🥲 Direk sezeryan ol diyor çevrem. Ben normali denemek istiyorum ama gerçekten moralim çok düşük…