incilinamm 2022 de Bülent beyde sezeryan doğum yaptım çok memnundum, şuan ikinciye hamileyim 31 haftalık ama şehir dışındayım çarşamba gününe randevu aldım bilgi alır size yazarım fiyat hakkında. Onun dışında gerçekten görüp görebileceğiniz en iyi doktordur💜