Merhaba,
Bu durum bazen yaşanabiliyor ve pek çok kadın benzer deneyimler yaşıyor. Benim de hamilelik sürecimde bazı düzensizlikler olmuştu, bu nedenle seni anlıyorum. Adet döngüsü ve vücut tepkileri her kadında farklılık gösterebiliyor. İdrar testinin negatif çıkması, hamile olmadığını göstermekte ancak eğer şüphelerin devam ediyorsa bir doktora görünmeni öneririm.
Kendine dikkat et, bu süreçte her şeyin yolunda gitmesini umuyorum.