esenkymn benim de gebeliğimin başında kasık ağrılarım çok oluyordu. Çoğu zaman rahim büyümesinden kaynaklı oldu ama bir seferinde idrar yolu enfeksiyonu olmuştum o zaman da kasıklarım çok ağrımıştı. Eğer başka bir belirti varsa mutlaka idrar tahlili verin derim. İlerleyince toplaması daha zor oluyor Allah korusun