Saraylokumu Kızlar 2 aylık bebeğim var. Gaz problemi yaşıyor. Yarım saat hiç durmadan ağladığı oluyor. Gaz damlası varmış sanırım gazını çıkartmaya yardımcı oluyormuş. Aranızda kullanan tavsiye eden var mı ?
visnelicheescake Saraylokumu Aşkım ben kullanmadım hiç bir iki belki o da kızım gazlı bir bebek değildi çevremde metsil relaktaz vs duydum ama tabiki de doktora danışarak ve araştırarak al kimi bebeğe kimisi iyi gelmeyebilir. İnşallah bebişimi rahatlatacak damlayı bulursun 🫶🏻
Gokturkmom_ Saraylokumu sab simplex kullandık çok memnun kaldık.Hem alt gaz için hemde üst gaz için yanında probiyotik ile kullanılırsa çok daha etkili oluyor🤍
beyzzsenturkkk Saraylokumu kızıma 2 aylıkken full kullandım metsil aşırı iyi gelmişti 1 ayımız öyle geçti 3. ayda kendisi cıkartmayı öğrenmişti
Gokturkmom_ Saraylokumu Ben bi zararını görmedim damlalar bizde işe yaradı bağırsakları düzene girdi sayesinde 🩷 Ben olması gerekenden az veriyordum damlayı kendi bebeğime göre deneyerek 8damla sabah 8 damla akşam veriyordum.Probiyotik zaten 5 damla kullanılıyor onda da myflor kullandım.
mirababy03 Sab simpleks kullandık çok memnun kaldık onu kullanmadan önce resmen cehennemi yaşıyorduk🙁
Melikeakkc Saraylokumu bigaia probiyotik günde 5 damla kullandım. Nurse harvey gazı oldukça çok sıkıştıkça 5-6 damla verdim