Derya6734 Merhaba güzel anneler ben bugün kontrole gittim programa göre bebeğim 27+3 ama ultrasonda 28+1 hangisinin baza almalıyım? 2.sorum: bebeğimin kilosu 955 gram sizce nasıl doktorum iyi veya kötü demedi?..
Oguzkagan65 Derya6734 ben 26 da gittim 28+2 gözüküyor 1000 gram ama 26 baz alınıyor çünkü ilerleyen günlerde bu yavaşlayada bilir .
Bulut74 Derya6734 bende c.tesi gittim 26+4tüm. Ultrason da 28 hafta çıktı. Kilosu da 1100 gr dedi biraz iri dedi 🙈🤗 yarın tam 27 haftalık oluyorum hiç tutmuyor haftalar 🤷♀️
UcanHamile Son adet tarihinize göre 27+3 u baz alacaksınız. Ultrasonda ki sürekli değişkenlik gösteriyor bebegin durumuna göre. Kilosuna gayet iyi bebek ultrasonda 5 gün ilerde çıkmış zaten
Derya6734 UcanHamile çok teşekkür ederim baktım da bazı postlara herkes ultrasonu baza alacaksınız diye yazmış benim de kafam karıştı🤲❤️
UcanHamile 28+1 'le. Ultrason size kilosuna göre hafta veriyor zaten kilosu iyi olduğu için 28+1 çıkmış
Kahramanlar Kilosu iyi sıkıntı yok bu haftalarda yapılan ölçümler genelde doğru oluyormus bundan öncekiler baş popo uzunluğu imiş kilo olarak da haftasına uyumlu ne fazla ne de az canım
Essraa2 Derya6734 erkek canım şimdi 30 olcqz bi saat sonra :) ama seninde 27.3 sayılır tarihin ultrasonda herkesn ya geri yaa ileri oluyor elbet😌
enfla ya kızlar bnde 27+2 deyım 7. aya gırdıgmdn berı sanki uykum daha mı cok gelıo ne yatasım var hep size de oyle oluo mu
Derya6734 Essraa2 ne güzel bende peşinden geliyorum benimki de erkek sağ Salim kucağımıza alalım da inşallah 🤲😍
Derya6734 Bulut74 maşallah 🤲 düzelir belki kilosu normal Doğum yapmak istiyorum iri bebekler normal Doğumu zorluyor bildiğim kadarıyla allahım bi avaZda kurtarsın inşallah 😍😘🤲
Beyazlale Canim ben bisey farkettim doktor ultrasonda olcumune gore degisiyor yani benimki once bu ölçtü benim sata gore olanla ayni hafta cikti sonra dur bidaha daha guzel olcucem dedi iki gun onde çıktı yani olcume bagli canim bebegin dusurusuna doktorun olcusune bagli bence sat baz alinmali
Bulut74 Derya6734 ilk kızımda da iri demişti ama 3,650gr 52cm normal doğurdum. Ultrason biraz farklı çıkabiliyor. Hatta 32 haftamda hazırlıklı ol her an gelebilir dedi 39+ 3 de doğurdum. İnşallah normal yaparsın 🤲🤗