Kızlar Ovülasyon testi ile yumurtlamamı ve çatlamamı gördüm 14 gün önce çatlamam oldu bugün gecikmemin 1. Günü yarın ikinci günü olacak. Testler negatif. Benim anlamadığım adet gecikmesi yumurtlama ve çatlama normal gününde değil de daha geç olunca olmuyor mu? Hamile olsam testlerde çıkardı. Bilgisi olan var mı?