Selam kızlar 36 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde zorunlu sezeryan oldum bebek tersti .
İkinci doğumum sizce nasıl olur aradan 6 sene geçti devlet hastanesine takipliyim sizce süreç nasıl ilerler kontrole gittiğimde doğumla alakalı henüz bisey söylemiyor genel olarak doktorlar devlette olacak doğum ilk doğumum sezeryan olduğu için tedirginim normal doğumdan sizce süreç nasıl olur normal doğumu beklerler mi yoksa sezeryan mı olur ikincide başına bu durum gelen var mı ?