Zuka12 Zlhakrnn kasılma derken NS’de sancı çıkıyor mu benim de 32 haftada ağrım çoktu ama şimdi iyiyim 34 ikiyim ama sancın çıkmadı bebek çok hareketliydi aşırı nstdede öyle çıktı hatta serum aldım
Zehrailly Zlhakrnn Eğer nst de sancı çıkmıyorsa o ağrılar çok normal hatta doğuma yaklaştıkça aşağıya olan baskı çok artıyor yürürken zorlanıyorsun en ufak hapşırmada felan idrar kaçırabiliyorsun
Zuka12 Zlhakrnn Zlhakrnn normal diye düşünüyorum Benımde öyleydi hala öyle ama siz yine de aklınıza takılmasın gidin doktora çünkü ben de gitmiştim