Cimbom Kızlar 30+0 hamileyim sizlerdede varmı şu 1 haftadır çok şişkinlik , hazımsızlık ve ağrılar var. Kasıklarımın üstünde özellikle daha büyük bir ağrı oluyor aniden giriyor robot gibi olduğum yerde kalıp kıpırdayamıyorum. Afedersiniz tuvaletimi zor yapıyorum çok zor oturuyorum bunlar neden oluyor yaşayan varmı varsa napmak gerek ? 😣😳
BehiyeGrel Cimbom Bol su iç ve tuzu kes baba doktorum 0 tuz ile devam ediceksin dedi bunları yapınca şişlik biraz daha az oluyor 😎