Sssbbbs Arkadaşlar bir iki gündür bu şekilde oluyor hafta içi kontrolüm ama normal mi? Alt karın bölgesinde devamlı değil günde birkaç kere batma yaşıyorum bide aşağıda hissediyorum bebeği her an çıkacak gibi. Yaşayan var mı
Piraye2025 Sssbbbs benimde 32 haftalık idrar torbama, alt kısma baskı var. Karnımda anlık bir kasılma olup geciyor.
kubos_ Sssbbbs bende 33+2 deyim bende de çok sık oluyor bir an aşağıya çöküyor sanki doğurcam mı yoksa diyorum bir süre sonra o baskı hissi gidiyor
xLucy Sssbbbs benim de alt karnımda ara ara batmalar oluyor , geçen tam doktora gittiğim gün çok sık oluyordu söyledim , olabilir normal dedi , nst de sancıysa çıkar dedi zaten nstye girecektim hiç bişey çıkmadı 😅 o zamandan beri de ara ara yine oluyor