Tubaagbut 1 saattir karnim sancılaniyo dayanılmayacak gibi değil ama arada bir ağrı kesiliyor sonra tekrar başlıyor.Bebekte cok hareketli normalde çok hareket eden bir bebek değil.midem de bulandı bir ara.bu doğum sancısı mı ?? Bir de akşam kuru fasulye yedim gaz sancısı olma ihtimali de var.35+5 haftalık hamileyim daha hastane çantam bile hazır değil. :/ :/
Sebahattok Tubaagbut belinden gelir diyorlar Doğum sancısı. Uyumaya çalış bana da olmuşdu daha önce bir baktım sabah olmuş geçmiş :) bu arada canım zamanı gelmiş geçiyor hemen hazırla çantanı ne olur ne olmaz
Tubaagbut Sebahattok aynen en kısa zamanda kıyafetlerini yıkayıp hazırlıycam bir anda doğum olsa ortada kalırız ne doğum temizliği yaptım ne çanta hazırladım daha.Bugun ders oldu bana.galiba hâlâ inanamıyorum doğumun yaklaştığına.