Merhaba nasılsınız 🌸
Ben 6 ay önce doğum yaptım sezeryan 🥹göbek baya gitmişti ev taşıdım dizdım vs sonra 4 saatlık yola çıktın göbeğin bir haftada öyle bir şişti sanırsın 4 aylık hamileyim bunu yaşayan hiç oldu mu sezeryan olduğum için korkuturum acaba iç dikişlerim mi açıldı 🥹