Hilalkrmzkn Arkadaşlar mardinde olupta cihanpol hastanesi doğum ücretini bilen varmı telefondan bilgi vermeyip buraya gelmeniz gerekli diyorlar başka şehirde olduğumdan bilgi alamıyorum bir türlü
nasminan Hilalkrmzkn bende orada doğum yapacağım mecburen sanırdım gittiğim doktor orayla anlaşmalı ama 16 26 arası bir şey diye duydum tam en değilim . Doktor bile hastane için kötünün iyisi diyor bilmiyorum tam en değiliz hiç hijyenik güzel değil ama buralarda başka iyi hastane de yok Diyarbakır dışında
Hilalkrmzkn nasminan evet kötünün iyisi olarak adlandırılıyor biz çok kararlıydık ama yorumları okuyunca bir günde vazgeçtik bebeğinde benimde sağlığını düşünerek