Fatmaaaa41  Yumurtlamamın üzerinden 14 gün geçti. Erken gebelik testi yaptım. İlk idrarla yapmadım ama. Ben çok hafif bi gölge gördüm sanki görün diye filtreledim. Siz görüyor musunuz bi gölge ben mi delirdim 😂😂? Bunu 10 dakika olmadan çektim
Fatmaaaa41 Enguzelbekleyis8080 normal efektiyle gözükmüyor fotoğrafta. Sadece çıplak gözle anlaşılıyor. Böyle yapınca hafif belli oldu sanki o yüzden böyle attım. Ne düşünüyorsunuz??
Olacakolcak26 Fatmaaaa41 canım testin markası nedir ben hafif gördüm karstıyı ama geçen ay bende böyle 3 test yaptım sonra gümümde adet oldum 4 ay önce düşük geçmişim var
Fatmaaaa41 Olacakolcak26 nimo marka. Çok fazla yanılttığını söyleyen var ama umut işte. Benim gecikmemim 1. Günü farklı belirtitlerim var diye yaptım
Olacakolcak26 Fatmaaaa41 nimo geçen ay bana 2 teste pozitif verdi böyle silikti fotoğrafta gözüküyordu biraz ama maalesef günümde adet oldum