Kızlar 34+4 protein kaçağı nedeniyle Erken doğum riski olduğundan ciğer geliştirici iğne oldum Celestone. Fakat bel, diz, kol eklem ağrım çok fazla var. Ilık su torbası ile hafifletmeye çalışıyorum. Belimde şiddetli regl ağrısı gibi ağrı var 24 saatte 2′şer doz şeklinde oldu. Benim gibi bu sorunu yaşayan var mı kaç gün devam eder ve nasıl geçer?