HicranKzn canm nöroloji dr u na git bileklik uygun görülüyor hamilelikte medicallerde satılıyor gebelik bitene kadar rahatlatıyor şikayetlerin geçiyor doğum dan sonra geçer büyük bu ihtimal geçmezse 15 dakikalk bi operasyonu var eşin gece sıcak su ve sabun ile ovsun sonra elinin altına yastık koy öyle uyu yüksekte kalsin..genelde kilo alımından oluyor sinir sıkışması halk dilinde o elini çok kullanma ağır işler yapma