gozdetrkz Merhaba arkadaşlar son bir haftadır inanılmaz baş ağrısı çekiyorum ilaçta kullanamıyorum önerisi olan varmı parol hiç demeyin etkisi yok 14+3 günlük olduk
Kaju gozdetrkz su eczanelerde satilan mentollu stickler var bas icin bana baya iyi gelio kulak arkasina sakaklarima suruyorum. Dene istersen
Handeaslan39 gozdetrkz parol hiç fayda etmiyor 😏 Bende migren ve sinüzit var kış gelmesin diye dua ediyorum nerdeyse 😏 Çok kötü oluyorum parol içiyorum gecmıyor viks sür masaj yap canım