Smr5353 benim bebeğim 37 günlük daha yeni yeni 0-3 aylıklar olmaya başladı. Yenidoğan 5 takım, 6 zıbın almıştım onlar ilk ay için yeterli geldi. Şimdi 0-3 aya geçiş yapıcaz. Yendioğan almasaymışım zorlanırmışım çünkü bebeğim küçük doğdu. Biraz bebeğin gelişimine göre hareket etmek gerekiyor