Meraba hanımlar 11 haftalık hamileyim 8 haftada nefes darligim başladı doktora gittim hicbisey anlamadı tekrar eve geldim uyurken gece ayak ağrısına uyandim önce kalçamda sonra kasığımda en son diz altında damarimin tutulduğunu hissettim hemen uyanıp acile gittik bana idrar yolunda enfeksiyon olduğunu soyleyip serom takıp yolladılar ikinci gün ayağım boydan boya şişti ve morardı tekrar gittim kanimda enfeksiyon olduğunu söyleyip yine antibiyotikle yolladılar artık 2 gün sonra adım atmayacak duruma düştüm tekrar gittim kalp damar cerrahisine yonlendirildim orda kanımın pıhtılaşmasi sonucu iki damarimin tıkalı olduğunu öğrendim anjio yapılması istenildi ama gebelikten dolayı yapılamayacağını söylediler şuan kan sulandırıcı ve ağrı kesici verildi tam tamına bugün iki hafta oldu ve halen agrimda dinmedi ayağa kalkıp ta 2adimi atamıyorum lütfen başına böyle bişey gelip atlatan biri varsa yaptıklarını banada anlatabilirmi o kadar kötüyüm ki çocuğuma bakamıyorum şuan annemde kalıyorum bakıma muhtaç durumdayım